понедельник, 30 марта 2020 г.

Рубрика: "Граємо разом" 
Дидактична гра "Відгадай загадки" (посуд)

Загадки



Зуби є ,та не жує,
А жувати іншим дає! (Виделка)


Закидай в мене продукти,
Наливай в мене води,
Підігрій мене на пічці –
Я обід зварю тобі. (каструля)



Сама не їм,
А всіх годую(ложка)


Я в столі лежав,
Нікого не чіпав,
Час обіду настає –
Він без мене не пройде.
Бо без мене неможливо
Розрізати страви вміло. (ніж)


Маленька, кругленька,
Скляна. Всі її цілують. (склянка)


Хоч личком кругла та гладенька,
Та розпаляюсь я швиденько,
Не чіпай, бо обпалю!
Краще я млинців зроблю! (сковорідка)


Не каструля і не миска,
не кружка, не горщик.
Насипають в неї кашу,
наливають борщик.(Тарілка)


З гірки сир катався —
Весь всередині зостався.
І таку гірку Називають … (тертушка)


Неначе паровоз, гуде,
Шумить, кипить, і пара йде,
Смачний заварює нам чай.
Хто ж він такий? От відгадай.(Чайник)


Чай і каву з неї пють,
І компот у неї ллють.
Із фарфору, чи із скла,
 Може різна буть вона. (чашка)

Комментариев нет:

Отправить комментарий