вторник, 31 марта 2020 г.


Рубрика "Готуємо дитину до школи"(практичне завдання)



Знайди пару (розвиваємо логіку) №1

Це завдання покликане сприяти розвитку логічного та абстрактного мислення дитини, а також її уваги та пам’яті. У завданні надано десять малюнків із зображенням різних предметів, розташованих у два стовпчики, але безсистемно. Дитині необхідно з’єднати їх таким чином, аби утворилося п’ять пар, в яких обидва малюнки будуть підходити один одному за змістом і матимуть щось спільне (стіл-стілець, виделка-ніж, зубна щітка-зубна паста, віник-совок, окуляри-очі). За бажанням, дитина може обґрунтувати свій вибір та викласти власні міркування.





Числовий лабіринт №1: цифри від 1 до 10



Числовий лабіринт : цифри від 1 до 10


Чи знає ваша дитина всі цифри від одного до десяти, чи може назвати їх за порядком? Це завдання закріплюватиме знання цифр та чисел. Роздрукуйте завдання і попросіть дитину допомогти ведмедику знайти мед, проклавши шлях лабіринтом цифр. Від кожної цифри до наступної є тільки один правильний напрямок, що необхідно позначити, намалювавши стрілки або замалювавши всі квадратики у порядку від одного до десяти. Завдання стане добрим підґрунтям для подальшого навчання рахунку.

Скопіюй фігури №1: на 6 точок



Скопіюй фігури : на 6 точок


Це завдання допоможе дитині розвинути зорово-моторну координацію, просторове мислення та дрібну моторику. Воно містить шість фігур-зразків (на 6 точок кожна). Дитині пропонується відтворити ці фігури за опорними точками. Здатність узгоджувати зорове сприйняття та м’язові рухи є надзвичайно важливою для подальшого розвитку навичок письма – саме тому такі завдання дуже корисні для дошкільнят та молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина також розвиватиме довільну увагу та зорову пам’ять.
Рахуємо геометричні фігури №1



Рахуємо геометричні фігури 

Це завдання надає чудову можливість закріпити знання дитини про двовимірні геометричні фігури: квадрат, трикутник, коло, прямокутник та п’ятикутник. Завдання побудоване таким чином, щоби максимально задіяти просторове сприйняття дитини та її увагу, особливо концентрацію та здатність до переключення, які важливі не лише для вивчення геометрії, а й для навчання в цілому. У завданні дитині необхідно порахувати кожен вид геометричних фігур та записати відповідь у відповідній клітинці, а також позначити відсутні фігури.




Знайди схожі предмети №1






Знайди схожі предмети 


Ви бажаєте навчити дитину робити логічні висновки? Бажаєте познайомити її з поняттям «аналогії» та розвивати аналітичне мислення? Це завдання допоможе вам у цьому. Дитині необхідно уважно проаналізувати властивості та належність намальованих предметів до певної категорії та вибрати серед них ті, що мають щось спільне або іншим чином пов’язані між собою, пояснивши при цьому хід власних думок. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме логічне мислення, увагу та здатність до внутрішньої аргументації власного вибору.






Комментариев нет:

Отправить комментарий