среда, 25 марта 2020 г.

Ранкова зустріч

 МОЯ РОДИНА

Мета: закріплювати знання дітей про сім'ю та її членів, про те, що в родині всі люблять одне одного, піклуються одне про одного і допомагають одне одному; вправляти учнів у вживанні слів, якими називають батьків, рідних; навчати розповідати про свою родину за фотографіями; розвивати почуття гордості за сім'ю; формувати бажання вивчати історію свого роду, його традиції, дбати про своє родинне дерево; виховувати любов та повагу до членів своєї родини.
ЧОМУ СІМ'Ю НАЗИВАЮТЬ НАЙБІЛЬШИМ СКАРБОМ ЛЮДИНИ?
1. Вітання
· Вправа «Наше коло, мов сім’я»
Наше коло, мов сім’я.
Друзі ми: і ти, і я.
— Добрий день сусіду зліва.
— Добрий день сусіду справа.
Ми — одна сім’я.
Наше коло, мов сім’я.
Друзі ми: і ти, і я.
Обніми сусіда зліва.
Обніми сусіда справа.
Ми — одна сім’я.
(Далі замінюють слова «добрий день» на «посміхнись», «поцілуй», «приголуб», «налякай», «розсміши» тощо.)
2. Обмін інформацією. Тема дня «Чому сім’ю називають найбільшим скарбом людини?»
Моя сім’я і дорога родина —
це тато, мама, бабця і дідусь,
сестричка, братик і любов єдина,
і я у них також любити вчусь.
Мені тут тепло, затишно і тихо,
надійно, світло, радісно завжди.
Мене в родині оминає лихо,
з усім на світі я біжу сюди.
Чи радість світла в серденьку буяє,
чи сльози гіркі ллються із очей,
я йду в родину, я ж бо добре знаю,
як люблять у моїй сім’ї дітей.
· Вправа «Я уявляю»
— Заплющте очі, уявіть, що ви ідете вулицею, підходите до свого будинку, піднімаєтесь східцями, відмикаєте дверний замок своїм ключем.
— Кого ви бачите?
— Що ви відчуваєте?
— Діти, хто разом з вами мешкає в одному будинку? (Тато, мама, братик, сестричка.)
— Як вас назвати одним словом? (Родина, сім’я.)
— Це найрідніші, найдорожчі на світі люди, які одне одного шанують, люблять і є членами єдиної сім’ї. Родина, мов сонечко, зігріває дитину від народження. Сім’я — це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших, особливо до дідусів і бабусь. Добре, коли родина весела, дружна, міцна, коли діти слухають дорослих, а дорослі дбають про дітей. Тоді кожному живеться щасливо і радісно.
· Гра «Добираємо слова»
Учитель пропонує дітям завершити речення:
□ Батьки про своїх дітей... (хвилюються, турбуються, піклуються, дбають).
□ Вони донечок і синів... (люблять, голублять, пестять, обіймають, цілують, одягають, навчають, виховують).
□ Своїх батьків діти повинні... (любити, поважати, шанувати, слухатися, радувати).
□ І мама, і тато засмутяться, якщо їхня дитина буде... (капризувати, вередувати, хворіти, ледарювати).
□ Свого меншого братика (сестричку) я буду... (втішати, заспокоювати, колихати, гойдати, розважати, годувати, умивати, вчити).
Пташка в рідний край вертає,
Бо тут їй миліше.
Всюди гарно, всюди славно,
Всюди добрі люди,
Краще ж, як у батька й неньки,
Вам ніде не буде.
— А ви знаєте, що існує День Родини? Відзначають його влітку, 8 липня. Символом родини є польова квітка з білими, ніжними пелюстками.
— Як називається ця квітка? (Ромашка.)
· Гра «Квітка любові»
Вихователь пропонує подарувати своїм рідним квітку любові. Він викладає серединку, а діти — пелюстки, промовляючи лагідні слова про свою сім’ю.
3. Групове заняття
· Гра «Моя родина»
Діти розглядають заздалегідь принесені фотографії, називають членів своєї родини, описують їх, прикріплюють фото на стенд.
4. Теми для щоденника вражень
□ Для мене в сім’ї найважливіше...
□ Я люблю свою сім’ю.
□ Мої рідні мене підтримують.

Комментариев нет:

Отправить комментарий