Тема:
«Чашка для Попелюшки»
Мета: вчити виявляти
за допомогою мовлення співчуття, турботу, вчити назв предметів та їх
призначення ( чашка – пити чай), розвивати мовлення дітей, вміння спілкуватися,
спонукати дітей прикрашати предмети, користуючись знайомим прийомом
примочування пальцем. Розвивати ритмічність рухів, чуття ритму, естетичний
смак. Виховувати охайність у роботі з фарбами.
Матеріал: силуети чашок
різного кольору, фарби відповідних
кольорів, зволожена серветка, фарфорова чашка в горошок, лялька Попелюшка.
Словник: чашка, прикрашена,
круглий, назви знайомих кольорів.
Хід заняття
Давним-давно жила бідна дівчина на ім'я Попелюшка, яка
дуже потребувала змін у своєму житті. Її батько нещодавно помер, залишивши її
жити зі злою мачухою і двома зведеними сестрами. Вони ставилися до неї як до
непотребу. Попелюшка була змушена готувати, прибирати і робити будь-яку роботу
у хаті і на подвір’ї. Давайте поміркуємо разом, чому її так називали? ( Тому, що вона завжди була в сажі та попелі.)
Сидить вона одного разу і журиться. Думає, як їй
далі жити, аж раптом із-за дерева з’явився старий король. Він був дуже сміливий
і мудрий.
-
Що з тобою трапилося, дитинко?
-
Ось сиджу і розмірковую, як мені іти додому: я розбила
улюблену річ своєї мачухи.
-
А що це?
Загадка : Є у блюдечка подружка
Що одне лиш має
вушко.
Можеш кралю цю
зустріти,
Як захочеш чай
попити. ( Чашка )
-
Тепер мачуха дуже засмутиться і буде мене сварити.
-
Не сумуй, я знаю, хто тобі допоможе. Йди цією стежкою –
вона виведе тебе до дитячого садочка, маленькі майстри допоможуть тобі.
Дидактична гра « Склади чашку з трикутників »
(Вихователь демонструє зразок чашки, складеної з трикутників. Дітям потрібно
скласти таку саму чашку
за зразком, наведеним вихователем.)
(В
Пальчикова гра « Прогулянка»
-
Пішли пальчики гуляти,
( Пальчики обох рук стиснуті в кулачки, великі пальчики опущені вниз і пр
осуваються по столу
стрибочками.)
-
Другі – їх наздоганяти.
( Вказівні пальчики
ритмічно рухаються по столу.)
-
Треті пальчики – бігом,
( Середні пальчики
рухаються у швидкому темпі.)
-
А четверті пішки.
( Безіменні пальчики
повільно рухаються по поверхні столу.)
-
П’ятий пальчик пострибав
( Обидва мізинчики ритмічно торкаються поверхні
столу.)
-
І насамкінець упав.
( Стукнути обома кулачками об поверхню столу.)
Прикрашання чашки
Я пропоную нам всім разом прикрасити чашки для Попелюшки. Вона відчує, як ми її любимо. Ми з вами знаємо, як танцює пальчик, коли йому весело. (Діти демонструють у повітрі, як танцює пальчик). Не забувайте, що пальчик повинен вимитися перед тим, як зануритися в іншу фарбу. Вихователь здійснює повний показ із словесним супроводом, залучає до показу малюків. Самостійна робота дітей ( вихователь допомагає тим дітям, у яких виникли труднощі.)
Поступово дорослий виставляє дитячі роботи, звертає увагу на те, що на
всіх чашках візерунки різні, пропонує декільком дітям розповісти про те, чим
прикрашені їхні чашки і якого кольору візерунки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий