четверг, 25 марта 2021 г.

Рубрика "Розвиваємо творчість"

 

                                  Тема: «Чашка для  Попелюшки»

 

Мета: вчити виявляти за допомогою мовлення співчуття, турботу, вчити назв предметів та їх призначення ( чашка – пити чай), розвивати мовлення дітей, вміння спілкуватися, спонукати дітей прикрашати предмети, користуючись знайомим прийомом примочування пальцем. Розвивати ритмічність рухів, чуття ритму, естетичний смак. Виховувати охайність у роботі з фарбами.

Матеріал: силуети чашок різного  кольору, фарби відповідних кольорів, зволожена серветка, фарфорова чашка в горошок, лялька Попелюшка.

Словник: чашка, прикрашена, круглий, назви знайомих кольорів.

                                                         Хід заняття

Давним-давно жила бідна дівчина на ім'я Попелюшка, яка дуже потребувала змін у своєму житті. Її батько нещодавно помер, залишивши її жити зі злою мачухою і двома зведеними сестрами. Вони ставилися до неї як до непотребу. Попелюшка була змушена готувати, прибирати і робити будь-яку роботу у хаті і на подвір’ї. Давайте поміркуємо разом, чому її так називали?   ( Тому, що вона завжди була в сажі та попелі.)

Сидить вона одного разу і журиться. Думає, як їй далі жити, аж раптом із-за дерева з’явився старий король. Він був дуже сміливий і мудрий.

-                              Що з тобою трапилося, дитинко?

-                              Ось сиджу і розмірковую, як мені іти додому: я розбила улюблену річ своєї мачухи.

-                              А що це?

Загадка :           Є у блюдечка подружка

                          Що одне лиш має вушко.

                          Можеш кралю цю зустріти,

                          Як захочеш чай попити.  ( Чашка )

-                              Тепер мачуха дуже засмутиться і буде мене сварити.

-                              Не сумуй, я знаю, хто тобі допоможе. Йди цією стежкою – вона виведе тебе до дитячого садочка, маленькі майстри допоможуть тобі.




Дидактична гра « Склади чашку з трикутників »




(Вихователь демонструє зразок чашки, складеної з трикутників. Дітям потрібно

 скласти таку саму чашку за зразком, наведеним вихователем.)


Пальчикова гра « Прогулянка»

-                              Пішли пальчики гуляти,

( Пальчики обох рук стиснуті в кулачки, великі пальчики опущені вниз і пр

осуваються по столу стрибочками.)

-                              Другі – їх наздоганяти.

( Вказівні пальчики ритмічно рухаються по столу.)

-                              Треті пальчики – бігом,

( Середні пальчики рухаються у швидкому темпі.)

         -    А четверті пішки.

( Безіменні пальчики повільно рухаються по поверхні столу.)

-                              П’ятий пальчик пострибав

(  Обидва мізинчики ритмічно торкаються поверхні столу.)

-                              І насамкінець упав.

(  Стукнути обома кулачками об поверхню столу.)

Прикрашання чашки


    
Я пропоную нам всім разом прикрасити чашки для Попелюшки. Вона відчує, як ми її любимо. Ми з вами знаємо, як танцює пальчик, коли йому весело. (Діти демонструють у повітрі, як танцює пальчик). Не забувайте, що пальчик повинен вимитися перед тим, як зануритися в іншу фарбу. Вихователь здійснює повний показ із словесним супроводом, залучає до показу малюків. Самостійна робота дітей ( вихователь допомагає тим дітям, у яких виникли труднощі.)

  Поступово дорослий виставляє дитячі роботи, звертає увагу на те, що на всіх чашках візерунки різні, пропонує декільком дітям розповісти про те, чим прикрашені їхні чашки і якого кольору візерунки.

                             

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий