Тема : « В гості до бабусі Галі »
Мета: Розширювати знання
дітей про тсвійських тварин, вміння
розрізніти їх за зовнішніми ознаками , характером поведінки, криками. Працювати
над збагаченням словникового запасу слів : цуценя, котик - мурчик, півник – співунець, курка,
курчатка, корова. Продовжувати вчити розрізняти та називати кольори : жовтий,
зелений , синій, червоний. Розвивати уяву, увагу, зв’язне мовлення,
спостережливість. Виховувати доброту по відношенню до домашніх тварин .
Матеріал: макет української хати, іграшкові тварини: собака, кішка,
півник, курка, курчата, корова, ілюстрації до теми, аркуші паперу з наклеєною
корово ( на кожну дитину), фломастери зеленого кольору.
Попередня
робота:
1.
Вивчення
пісні « Паровоз ».
2.
Розглядання
свійських тварин та птахів.
3.
Заучування
забавлянок « Киця Мура », « Півник », « Корівка».
Хід
заняття
Сюрпризний момент:
Вихователь: Діти прийшла я сьогодні в садочок, а на столі пакунок. Та
ще й який великий, щось у ньому торохтить. Як ви гадаєте, що там? (
відповіді дітей )
А хочете дізнатись що в ньому? ( паровоз, поїзд)
Діти сьогодні ми поїдемо до бабусі у село, багато
цікавого побачимо там.
Поїдемо поїздом, співаючи :
Паровоз гудок дав
І вагончики помчав.
Чух – чух –чух – чух.
Я далеко вас
помчу.
Ось і зупинка.
Виходить Бабуся.
Бабуся: Добрий день мої малятка, любі хлопчики і дівчатка. Ви до
мене в гості завітали і я вам розповім багато цікавого .
Вихователь: А хто це діток зустрічає? ( цуценятко ).
Добрий день цуценятко.
Гав – гав, я маленьке цуценя
І
навчаюся щодня
Рідний дім охороняти ,
Все
навколо оглядати
Варту пильно я несу,
Дім
сміливо стережу.
Вихователь: Що робить собака? Як собака гавкає?
А ще, малята коли собака злиться, вона робить ось так (
гарчить).
Діти повторюють за вихователем.
Вихователь: А хто це там лежить біля дверей на килимку? Має
пухнастий хвостик та гострі кігті? Хлебче молоко та ловить мишей.
Так це котик. А в нас є гарна киця, а звуть її Мура.
Послухайте, що вона вам розкаже:
Читання
забавлянки « Киця – Мура »
Киця – мура де ти
була?
У
бабусі
Що робила
Миски мила,
Дві помила, дві розбила,
Баба мене насварила.
Як звали кицю? (Мура)
За що баба її сварила? ( розбила миски)
Що любить їсти киця? ( сметанку, молочко, ковбаску, рибку)
Коли киця не голодна, їсти не хоче, а хоче погратися що
вона робить? (лащиться), а як вона говорить? ( мур - мур) ( діти
повторюють) Ось за це її ми і назвали Мура.
А давайте придумаємо ім’я котику, дивіться він який
лагідний і теж муркоче, давайте його назвемо Мурчиком. Киця Мура - тому що вона дівчинка, котик хто (
хлопчик), тому він Мурчик.
Дивіться вони чомусь засмучені, мабуть тому,що з ними
ніхто не грається.
Хочете пограти з котиками?
Д /
Г: « Кольорові м’ячики »
Вихователь: Ой хто це так гарно співає ? ( спів півника )
А ми знаємо віршик
про півника?
Я – півник,
гарний співунець,
Червоний маю
гребінець.
Встаю я рано
на зорі,
Співаю
голосно пісні,
« Ку – ку
–рі –ку! ».
Вихователь:То як співає півник?
А півника називають півник - співунець, тому що він зранку гарно співає.
То послухайте:
Вихователь:Півнику, півнику,
Що ти робив?
Півник: Я людей усіх будив.
Вихователь: А чому?
Півник: Щоб будилися від сну.
Вихователь: А для чого?
Півник: Щоб вставали не проспали,
На
роботу поспішали
Вихователь: А ще в піника є родина
Наш півник – тато,
курка – мама, а діти - курчата.
Давайте
пригадаємо хто як розмовляє.
Д/г:
« Хто як говорить ».
Фізкультхвилинка.
Вийшла курочка гуляти, ( ідуть
вздовж)
І зерняток пошукати. (нахиляються)
В слід – її малята, ( махи руками)
Жовтії курчата. ( ходьба по колу.)
Ко - ко – ко – ко – ко – ко
Ви за мною ідіть рядком, ( крокують на місці)
Нумо, поспішайте, зернятка шукайте.
Всі курчата, як могли,
Добре лапками гребли, (імітація
рухів)
Вечір наступає – зерняток немає. ( розводять руками)
Бабуся: Дітки а в мене ще є корова. Хочете її побачити? (
так). Очі
швидше закривайте і корівку уявляйте.
Вихователь: Як лагідно можна
назвати корову? ( корівка, корівонька). А як мукає корова? ( му – му – му ).
Вихователь: Давайте
для корівки пісеньку заспіваємо:
Рано –
вранці на лугу,
Пастушок
ту – ру – ду – ду,
А корівки
в тон йому,
Затягнули : му – му – му !
Йди
Муренько в зелен гай,
В чистім
полі погуляй,
Йди
травичці попаси,
Молочка
нам принеси.
Бабуся: Гляньте що я вам принесла? (молочко).
Розгляд молока у банці.
А ви любите молочко? Якого кольору молочко? А на смак?
Хто хоче спробувати? Ой яке смачне. А понюхайте , яке воно запашне. А чи
корисне молочко? Звісно, коли хворе горличко, можна вилікувати його теплим
молочком.
А ви знаєте що їсть корівка? (траву, сіно).
Вихователь: Дітки а яка ж зараз пора року? ( зима) .А зараз на дворі
є зелена травичка? ( ні ). А що ж корівка буде їсти? Давайте намалюємо для неї травичку.
Малювання
« Травичка для корівки »( фломастером ).
Дітки давайте наші малюнки віддамо бабусі на згадку про
нас. Бабусенько дякую тобі за гостинний прийом, але нам вже час повертатися до
садочку. Вихователь:Сідайте у чарівний потяг:
Паровоз гудок дав,
І вагончики
помчав.
Чух – чух –чух – чух,
Я
далеко вас помчу.
Підсумок: Ось ми і познайомились з усіма свійськими тваринами та
птахами, які живуть на подвір’ї бабусі Галі (розглянути картинки). То
кого ми сьогодні бачили на подвір’ї? Як називаються ці птахи та тварини? А чому? ( бо вони живуть біля людей).
Комментариев нет:
Отправить комментарий