среда, 1 апреля 2020 г.

Рубрика "Читаємо разом та усміхаємось "



Смішинки-веселинки

Не загублюся!

Вийшов синочок
Сам в дитсадочок.
Вчить його мама:
– Йди собі прямо!
Йди, та дивися –
Не загубися!
– Добре, мамусю,
Не загублюся!
Я ж вам не голка,
Я ж вам Миколка!
Смішинки-веселинки

Милочка-крутилочка

У Милочки-
Крутилочки
Є дзиґа заводна:
Як заведеш –
Покрутиться
І спиниться вона.
А Милочка-Крутилочка,
Мов дзиґа, так і так
Все крутиться
Та крутиться,
Не спиниться ніяк!

Гралася в долонечки

– Де ти завозилася?
Де ти забруднилася?
– Я в калюжі з сонечком
Гралася в долонечки!

Знайду

– Нащо калоші ти взуваєш?
– Я в них на вулицю піду!
– Але ж грязюки там немає...
– Нічого, я її знайду!
Смішинки-веселинки


Смішинки-веселинки
Смішинки-веселинки

Тепер мамі ясно

Чай хазяєчка мала
На вечерю нам несла.
Хоч ступала тихим кроком –
Підсковзнулась ненароком.
Чашка з блюдечком додолу –
Покотилась біля столу,
Покотилась і розбилась –
Черепочки розлетілись.
Мама сплеснула руками.
– Як це сталось? – каже мама.
– А ось так! – І тут дівчатко
Повторило все спочатку:
Друга чашка біля столу
Покотилася додолу,
Покотилась і розбилась –
Черепочки розлетілись...
Тепер мамі ясно!



Комментариев нет:

Отправить комментарий